wtorek, 8 listopada 2016

serum do rzęs i lotion - INVEO


Hypoalergiczne Serum INVEO przeznaczone do pielęgnacji przerzedzonych, krótkich i wypadających rzęs, stymulujące ich naturalny wzrost. Produkt powstał na bazie składnika wykorzystywanego w leczeniu schorzeń oka. W badaniach aplikacyjnych, poza skutkiem leczniczym zauważono znaczną poprawę kondycji rzęs. Przy długotrwałym stosowaniu leku (ponad 4 tygodnie) rzęsy były dłuższe, mocniejsze i ciemniejsze. Stąd też jego wykorzystanie w kosmetyce. Preparat wzbogacony jest ekstraktem ze świetlika otrzymywanym z ziela
świetlika lekarskiego Euphrasia Officinalis. Ekstrakt jest bogatym źródłem garbników, zawiera również glikozydy i kwasy fenolowe. Działa ściągająco oraz kojąco na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Nawilża skórę i zmniejszanadwrażliwość na światło. Łagodzi oznaki zmęczenia. Tonizuje oraz doskonale wygładza naskórek.W celu uzyskania jak najbardziej delikatnego, nie drażniącego produktu, zastosowano w recepturze składniki pomocnicze używane również w kroplach do oczu.



Swoją przygodę z odżywką Inveo oraz lotionem zaczęłam 7 tygodni temu. Zawsze podchodziłam sceptycznie do tego rodzaju kosmetyków i tym razem było tak samo. W pierwszym tygodniu stosowania odżywki miałam poczucie ściągnięcia skóry oczu oraz lekkie podrażnienie, ale uważam że warto było to przeczekać. Po 2-3 tygodniach zaczęłam zauważać efekty, podrażnienie zniknęło a skóra wokół oczu stała się napięta. Rzęsy przestały wypadać, zauważyłam poprawę w grubości i długości rzęs. Moje spojrzenie stało się pełniejsze a oko bardziej otwarte. Mam nadzieję że dalsza przygoda z odżywką mile mnie zaskoczy.
A oto moje efekty:


Zachęcam Was do wypróbowania odżywki, jeśli nie spełni Waszych oczekiwań otrzymacie zwrot pieniędzy.

2 komentarze:

  1. Mnie ta odżywka zwyczajnie uczuliła. Myślałam, że wyląduję u okulisty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na początku trochę też, ale przeczekałam to :) Jak na razie to jedyna odżywka po której zauważyłam efekty.

      Usuń