sobota, 25 sierpnia 2018

Szampon przeciwłupieżowy Dziegieć brzozowy Cynk - Green Pharmacy

Łupież, oczyszczenie, naturalna pielęgnacja

Kosmetyki pochodzące z natury nie tylko zachwycają swoim składem ale również działaniem. 
Składniki naturalne są delikatne dla skóry, nie szkodzą oraz nie wywołują podrażnień.
Pomimo swojej delikatności są jednocześnie bardzo skuteczne w działaniu.
Jednym z nich jest szampon z przeciwłupieżowy dziegieć brzozowy i cynk marki Green Pharmacy.

Łupież, oczyszczenie, naturalna pielęgnacja

Dziegieć to naturalny środek przeciwłupieżowy. Działa przeciw drobnoustrojom,  
łagodzi złuszczanie i nieprzyjemny świąd skóry. Reguluje pracę gruczołów łojowych, chroni 
przed nadmiernym wydzielaniem sebum. Aktywny cynk wzmacnia proteiny włosów. Szampon poprawia 
stan cebulek, łagodzi wypadanie włosów, pielęgnuje i koi skórę głowy. Włosy stają się zdrowe, 
nawilżone, elastyczne i pełne blasku.

Szampon, przezroczysty, naturalny

Szampon dokładnie oczyszcza skórę głowy. Włosy są odświeżone od nasady aż po same końce.
Dziegieć brzozowy ma bardzo specyficzny zapach który dość długo utrzymuje się na włosach 
- niektórymosobom może on przeszkadzać. Kosmetyk świetnie się pieni, delikatnie puszy 
i otwiera łuski włosa jednak włosy szybko stają się wygładzone po nałożeniu maski.
Po tygodniu włosy przestają się przetłuszczać, a codzienne mycie nie jest wymagane.
Cena również na plus około 8 zł. Nie zawiera parabenów, barwników, SLS oraz SLES.

30 komentarzy:

  1. To bardzo ciekawa alternatywa dla popularnych szamponów przeciwłupieżowych, które są mocno obciążające skórę głowy i wpływają osłabiająco na kondycję włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam probke tego szamponu na jednym z wyjazdow i spisal sie

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi naprawdę fajnie, może zimą, kiedy kondycja moich włosów znacznie się pogarsza, przetestuję :)
    Fajna recenzja! :) Pozdrawiam!
    http://coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam problemu z łupieżem, aczkolwiek wiem komu mogę polecić ten produkt. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ta serie kosmetykow do wlosow

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie moje włosy przechodzą jakiś kryzys chciałabym wypróbować dlatego ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tym opisie pozostaję tylko wypróbować i sprawdzić czy jest taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam i średnio mi pomagał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę podrzucić mężowi bo twierdzi, że nic mu już nie pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś szampon tej firmy. Był poprawny, ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam, że kiedyś szampony dziegdziowe miały kiepski zapach :( Piszesz, że ten też... Chyba bym się na niego nie zdecydowała właśnie z tego powodu. Ale na pewno jest bardzo zdrowy dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa recenzja. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat tego nie testowałam, ale bardzo lubię rumiankowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. od lat borykam się z nawracającym łupieżem, myślę że ten szampon byłby u mnie strzałem w dziesiątkę ! :) lubię naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wyprobowac, bo przy częstych zmianach szamponów łupież jest nieunikniony!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam z tej firmy szampon o innym działaniu i kompletnie nie spełniał swojej roli :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Marka mi znana i dobra. Problemy z łupieżem mnie omijają szerokim łukiem.ma szczęście :)
    A dla mnie szampony z tym ziołem kojarzą się z brzydkim zapaszkiem...;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz częściej sięgam po naturalną pielęgnację włosów czy skóry twarzy, z której jestem bardzo zadowolona. Te markę bardzo lubię, chociaż akurat tego szamponu jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawił mnie ten szampon przeciwłupieżowy :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię szampony tej firmy. Fajnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W ogóle szampony z tej firmy są dobre. Plus za małą cenę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam z tej firmy szampon i odżywkę - polecam! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie muszę go przetestować :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tę firmę. Mają świetne szampony do włosów. Chyba nigdy nie przestanę ich lubić ;-)

    blog

    blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię ziołowe szampony, choć tego nie miałam, bo moje włosy i skóra potrzebują czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam problemu z łupieżem na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią wypróbuję ten szampon :) Sama używam naturalnych szamponów :D

    OdpowiedzUsuń