poniedziałek, 21 listopada 2016

Specjalistyczne kremy do twarzy - Arkana



Kosmetyki Arkana tworzone na bazie autorskich formuł, o wysokim stężeniu wyselekcjonowanych składników aktywnych. Stanowią one połączenie kosmetycznej innowacji i medycznej skuteczności. Dedykowane są zarówno do codziennej pielęgnacji, jak i jako kontynuacja zabiegów dostępnych w gabinecie kosmetycznym. Co więcej, nie zawierają one parabenów, silikonów ani drażniących detergentów, a idealna kompozycja nowoczesnych substancji aktywnych sprawia, że pozostają one biozgodne z potrzebami nawet najbardziej wymagającej skóry.



Reti Fusion Rich Cream jest bogatym kremem przeznaczonym do intensywnego odmłodzenia skóry dojrzałej, do nocnej kuracji.   Ten krem również zyskał uznanie za przyjemny zapach i konsystencję która łatwo się rozprowadza. Rano skóra jest wypoczęta i lekko wygładzona. Krem szybko się wchłania co jest dużym plusem kremu na noc.  


 Biomimetic Lift Up Cream to ekskluzywny krem dla cery dojrzałej z peptydem ProgelineTM, który modeluje kontur twarzy i daje wyraźny efekt liftingu.
Krem był używany przez bliską mi osobę, która po użyciu zauważyła głębokie nawilżenie i odżywienie skóry. Dzięki temu skóra staje się promienna i naprężona przez co zmarszczki stają się mniej widoczne.



 Mandelic + Slicylic Puryfing 10% Cream jest wielozadaniowym dermo kosmetykiem dla cery tłustej i trądzikowej. Działa złuszczająco, normalizująco i zmniejsza stany zapalne.
Co prawda moja cera nie jest typowo trądzikowa, ale od czasu do czasu zdarzają mi się wypryski, zaskórniki i poszerzone pory. Krem ma typowo kosmetyczny zapach, z łatwością rozprowadza się na skórze i pozostawia lekki film. Już po kilku użyciach zauważyłam zwężenie porów oraz zaskórników. Po nałożeniu na skórę czułam działanie kwasu i lekkie mrowienie.



 Hydrospheric Light Cream to krem nawilżający, zapewniający ochronę przed odwodnieniem i przesuszeniem skóry.
Krem jest w kolorze lekkiej zieleni, według mnie ma najpiękniejszy zapach ze wszystkich kremów. Łatwo rozprowadza się na skórze, po nałożeniu cera jest matowa. Już po kilku użyciach cera jest gładka i nawilżona.




Transform HA Filler Cream to specjalistyczny filler który gwarantuje szybkie, trwałe i widoczne efekty odmładzające. Dla cery suchej i zmęczonej.
Krem bardzo dobrze się wchłania, nadaje delikatności skórze. Krem ujednolica kolor skóry i sprawia że jest dogłębnie nawilżona. Również delikatnie rozświetla. Jest idealny do skóry szarej i pozbawionej blasku.
Idealnym pomysłem są mniejsze słoiczki (10 ml) dające możliwość przetestowania kosmetyku, wbrew pozorom są bardzo wydajne. Moim zdaniem kremy Arkana usuwają niedoskonałości i sprawiają że skóra staje się piękniejsza. Ja jestem zadowolona a jakie jest Wasze zdanie?


1 komentarz: