poniedziałek, 25 września 2017

Krem-żel ultranawilżający HYDRAIN 3 HIALURO - Dermedic


Lekki, nietłusty krem-żel to ulga dla suchej skóry, odczuwalna przez 48 godzin po zastosowaniu. Dzięki innowacyjnej formule utrzymuje właściwy poziom wody w naskórku przez wiele godzin. Uzupełnia niedobory wody w skórze, jednocześnie ograniczając jej transepidermalną utratę.
Krem-żel HYDRAIN3 HIALURO przez dostarczenie minerałów i witamin wzmacnia,
regeneruje skórę co sprawia, że odzyskuje ona zdrowy i promienny wygląd.


Zawarty w kremie kompleks składników AqualareTM to innowacyjne połączenie intensywnie nawilżającej betainy i drobnych łatwo przenikających do skóry cząsteczek kwasu hialuronowego, który intensywnie rewitalizuje i pozostaje w skórze na dłużej oraz zapewnia właściwe nawilżenie przez 48h. 
Składniki kompleksu AqualareTM uzupełnione zostały o działanie witaminy E, dzięki której stopniowo uwalniane w skórze cząsteczki  o silnych właściwościach nawilżających wbudowują się w struktury lipidowe błon komórkowych i cementu międzykomórkowego wierzchniej warstwy naskórka, 
a bariera naskórkowa ograniczająca transepidermalną utratę wody zostaje wzmocniona.


Muszę przyznać że krem-żel zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Kosmetyk ma świetną konsystencje która szybko się wchłania, pozostawia skórę świeżą i doskonale nawilżoną.
Krem nie zapycha porów, nie podrażnia i nie natłuszcza skóry. Nadaje się idealnie pod makijaż.
Jest bardzo lekki i koi podrażnienia przy czym jest bardzo wydajny.
Stosując go na noc budzimy się z rozświetloną i przyjemną w dotyku cerą. 


24 komentarze:

  1. Muszę przyznać się szczerze, że krem ten poznałam już kilka lat temu, kiedy jeszcze marka Dermedic była mniej znana i miała nieco inną szatę graficzną. Swego czasu pracowałam również dla tej marki, ale nie dla tego mam do niej duży sentyment. Produkty Dermedic uważam, że mają bardzo dobrą jakość dlatego od lat goszczą u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej firmie pozytwyne opinie choć sama nie miałam jeszcze okazji tego sprawdzić,chyba się skuszę na ten krem 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że się tak dobrze sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka produktów Dermedic, ale najbardziej lubiłam serum nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo również przetestuję serum Dermedic.

      Usuń
  5. Ja go nie znam, ale fajnie że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłębiam właśnie tajniki pielęgnacji koreańskiej, wszelkie nowinki kosmetyczne są dla mnie ciekawostką :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojjoj podoba mi się
    Jak skończę swoje kremy kupie ten

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że u ciebie również się sprawdzi :)

      Usuń
  8. Ja ogólnie lubię ich produkty natomiast nie robię teraz zakupów, ponieważ mam naprawdę sporo kremów do twarzy które chcę służyć zanim kupię coś nowego. Fajnie że jesteś z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo polubiłam tę markę choć znam ją od niedawna :)

      Usuń
  9. Miałam ten krem, ale go oddałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie żelowe konsystencje. Skoro nie zapycha porów to chyba warto go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam krem pod oczy z tej firmy i serii i bardzo go lubię. Myślę, że latem zakupię sobie ten krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń