sobota, 18 marca 2017

O tym jak poprawiłam stan moich paznokci w tydzień.... Ty możesz zrobić to samo!


Od dawna borykałam się z problemem łamliwych paznokci i popękanych skórek... kupowałam mnóstwo nowości drogeryjnych oraz aptecznych, które poprawiały stan moich paznokci na krótki czas. Jedne działały bardziej po innych nie zauważyłam żadnego efektu. Choć firmy kosmetyczne wymyślają coraz to nowsze specyfiki i odżywki o "cudownym" składzie nie zawsze ma to odzwierciedlenie w praktyce. Ale Ja znalazłam już swój sposób!


Moim najlepszym sposobem który diametralnie mienił stan moich paznokci jest oczywiście olej arganowy! Który po tygodniu zmienił moje pazurki nie do poznania! Zawsze kiedy osiągały odpowiednią długość szybko zaczynały się rozdwajać, zadzierać i pękać. Ale od kiedy każdego wieczoru zaczęłam nakładać kilka kropel olejku arganowego na płytkę moje kłopoty zniknęły!
Paznokcie stały się mocne, nie rozdwajają się i nie pękają. Skórki przestały wrastać w płytkę oraz zdecydowanie łatwiej się usuwają, po prostu są mniej widoczne.

Olej arganowy posiada silne działanie regenerujące oraz odżywcze:
wzmacnia paznokcie, uszczelnia barierę lipidową skóry, nawilża i poprawia elastyczność skórek, chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. 
Ma również wiele wartości odżywczych takich jak: Karotenoidy, Polifenole, Skwalen, Fitosterole 
oraz Witaminę E.
Olejek nakładamy na zimno lub ciepło (nigdy gorąco aby zachować jego wartości i właściwości). Możecie nakładać kilka kropel wieczorem bądź stosować kąpiele dłoni. Efekt murowany! 

2 komentarze: