wtorek, 10 stycznia 2017

Trening ABS - wyzwanie z Mel B



Trening ABS zawiera intensywne ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową. Jest to szybki sposób na wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz całej sylwetki. Ćwiczenia są krótkie , nieskomplikowane i nie wymagają dodatkowych akcesoriów. Idealne dla osób początkujących oraz takich które chcą osiągnąć szybkie efekty. Jedyną rzeczą która dzieli Cię od płaskiego brzucha jest samodyscyplina!

A oto moje wyzwanie:

Trochę nietypowo zaczynam od wtorku - dlaczego? Ponieważ każdy dzień jest dobry na zmianę.
Jak na razie swoją przygodę z Mel B zaczynam od płaskiego brzucha, jestem bardzo ciekawa efektów.
Bardzo podoba mi się różnorodność ćwiczeń, duży nacisk na mięśnie oraz czas trwania treningu.
Jestem pewna że każdy znalazłby dla siebie 10 minut w ciągu dnia.
Jestem również bardzo ciekawa czy któraś z Was podjęła wyzwanie oraz czy osiągnęła zamierzone efekty?
Miłego dnia!

1 komentarz:

  1. I tak trzymaj! Nie ma co czekać na poniedziałek, ja też zmiany zawsze zaczynałam bez względu na to czy zaczął się nowy tydzień czy nie :)

    w-fotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń