czwartek, 12 stycznia 2017

HYPOALERGICZNY KOREKTOR DO BRWI - Bell


Niezwykle trwały korektor do brwi w żelu, optycznie wypełniający ubytki. Pozwala wymodelować brwi i nadać twarzy odpowiednią oprawę. Specjalnie wyprofilowana szczoteczka sprawia, że aplikacja jest łatwa i umożliwia każdemu precyzyjne nałożenie preparatu. Dzięki temu brwi przez cały dzień są podkreślone i nie tracą wyrazu, a przy tym wyglądają naturalnie i lekko.



Korektor do brwi Bell jest moim pierwszym korektorem który miałam okazję używać. 
Na początku zdziwiła mnie jego płynna konsystencja, która niemalże wylewała się z buteleczki. Przy nabieraniu jej na szczoteczkę było jej zdecydowanie za dużo. Tak mi się przynajmniej wydawało! 
Ponieważ korektor idealnie nakłada się na brwi, nie spływa i nie rozmazuje się na skórze. Choć preferuję nakładanie go pojedynczymi warstwami aby nie przesadzić z warstwą korektora.
Odcieniem który używałam był 03, moje włosy są ciemnobrązowe dlatego kolor 02 z pewnością byłby za jasny. Z tym korektorem nigdy nie uzyskamy sztucznego i przesadzonego efektu bo kolor jest bardzo delikatny i naturalny. Kosmetyk idealnie radzi sobie nawet z najkrótszymi włoskami a szczoteczka jest bardzo wygodna w użyciu. 


1 komentarz:

  1. Jako, że mój żel do brwi sięgnął dna - w końcu dam szansę produktom z Bell :) Wydaje się być ciekawym i dobrym produktem!

    OdpowiedzUsuń