wtorek, 13 listopada 2018

Włosy pełne blasku - pielęgnacja z Nature Box (szampon i odżywka z olejem z moreli)

Szampon i odżywka, spray morela

Dobrze wyglądające i lśniące włosy świadczą nie tylko o tym że o nie dbamy
ale również o naszym zdrowiu. Łamliwość, wypadanie, rozdwojone końcówki mogą być efektem
braków minerałów oraz witamin w organizmie jak i nieodpowiedniej pielęgnacji. Aby pielęgnacja włosów była skuteczna stawiam na naturalne składniki między innymi na olej z pestek moreli, który ma obłędny zapach i wiele możliwości zastosowań w pielęgnacji włosów i ciała...
jak i również samopoczucia w aromaterapii.

Moja opinia Nature Box

Olejek z moreli tłoczony na zimno zawiera witaminy A, B i E, dobroczynnie wpływa na skórę głowy
i włosy na całej długości. W mojej pielęgnacji włosów skupiam się najbardziej na ich myciu 
i odżywianiu. Aby dokładnie oczyścić włosy myję dwa razy ( najpierw szamponem oczyszczającym,
następnie z wymaganymi właściwościami np. nawilżającym bądź nabłyszczającym), po każdym myciu
używam odżywki do spłukiwania a po wysuszeniu w końcówki wcieram olejek (np. arganowy).
Raz na dwa tygodnie wykonuję peeling, nakładam maskę dogłębnie regenerującą bądź maskę z olejami.

Nature box

Szampon Nature Box ze 100% tłoczonym na zimno olejem z moreli. Pozostawia włosy odżywione, miękkie
 i lśniące. Bez siarczanów*, silikonów, parabenów i sztucznych barwników. 83%** składników pochodzenia naturalnego. Opakowanie wykonane w 25% z plastiku z recyklingu. *bez surfaktantów z grupy siarczanów, **w tym woda.

Skład:
Ingredients: Aqua (Water, Eau) · Sodium C14-16 Olefin Sulfonate · Cocamidopropyl Betaine · PEG-120 Methyl Glucose Dioleate · Sodium Methyl Cocoyl Taurate · Sodium Chloride · Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil · Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride · Panthenol · Parfum (Fragrance) · PEG-7 Glyceryl Cocoate · Citric Acid · Sodium Benzoate · PEG-40 Hydrogenated Castor Oil · Coconut Acid · Propylene Glycol

Moim zdaniem...
Muszę przyznać że nowa seria kosmetyków Nature Box zaciekawiła mnie od samego początku.
Szampon ma ładne opakowanie i bardzo przyjemny zapach, który z pewnością skusił nie jedną osobę w drogerii. Kosmetyk ma bardzo gęstą, żelową konsystencję która dobrze rozprowadza się na włosach
i pieni, dzięki jest bardzo wydajny pomimo pojemności 385 ml. Dobrze oczyszcza włosy,
nie plącze ich w trakcie mycia przy jednoczesnym nadaniu miękkości. 
Przy używaniu tego szamponu włosy spokojnie można myć co 2-3 dni.

Recenzja Nature Box


Spray dodający blasku ze 100% tłoczonym na zimno olejem z moreli, dla natychmiastowego połysku i wygładzenia. Bez silikonów, parabenów i sztucznych barwników. 98%* składników pochodzenia naturalnego. *w tym woda.

Skład:
Ingredients: Aqua (Water, Eau) · Glycol Distearate · Caprylic/Capric Triglyceride · Cetearyl Alcohol · Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate · Glycerin · Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil · Panthenol · Phenoxyethanol · Quaternium-91 · Cetrimonium Methosulfate · Parfum (Fragrance) · Ethylhexylglycerin · Citric Acid · Geraniol

Moim zdaniem:
Spray do włosów jest tym kosmetykiem który zawsze muszę mieć przy sobie, spryskuję włosy kilka razy dziennie. Dużym plusem tego kosmetyku jest opakowanie 150 ml które zmieści się w każdej torebce i delikatnie rozpyla mgiełkę na włosach. Piękny zapach długo utrzymuje się na włosach. Po kilku użyciach
zauważyłam wygładzanie włosów i odżywienie końcówek. Spray nie obciąża włosów, tworzy delikatną
ochronną otoczkę nabłyszczającą (jak po użyciu olejku). 

Szampon i spray

Podsumowując mój wybór serii kosmetyków z olejem z moreli był trafionym wyborem. Kosmetyki mają
cudowny zapach, poprawiają kondycję moich włosów i dodają im blasku. Dzięki nim poznałam
moc olejku morelowego który już zamówiłam do pielęgnacji moich końcówek. Całą serię znajdziecie
bez problemu w sklepach internetowych i drogeriach stacjonarnych między innymi w drogerii Vica. 
A Wy co sądzicie o naturalnej pielęgnacji olejami? Znacie serię Nature Box? 

34 komentarze:

  1. Na pewno musi ta seria ładnie pachnieć, aż sama bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie tą serią! <3
      Moim zdaniem dwukrotne mycie włosów - najpierw szamponem oczyszczającym, następnie nabłyszczającym w 100% spełnia swoje zadanie przynosząc lepsze efekty :)
      Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

      Usuń
  2. Wiele dobrego czytałam o kosmetykach tej marki, jednak sama ich nie miałam. Kusi mnie ten spray

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszalam o nich. Musze w koncu wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te kosmetyki w Hebe, może wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie są dostępne w promocji więc warto skorzystać.

      Usuń
  5. Ciekawie się prezentuje :) a moje wlosy sie lubia plątać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje również, szampon oczyszcza i jednocześnie nawilża dzięki czemu włosy nie puszą się.

      Usuń
  6. Nie znam kosmetyków. Ciekawa jestem jak pachną. Sama zaś używam tylko szamponów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w takim razie spray po myciu szamponem, Twoje włosy na pewno Ci za to podziękują :)

      Usuń
  7. Dobra odżywka do włosów to prawdziwy skarb 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę je w końcu wypróbować, ale ciągle czekają gdzieś w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tym kosmetyku, ale z chącią go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio widziałam je w Rossmannie i zastanawiam się czy kupić...

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam już produkty tej marki i spisały się u mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że u Ciebie również się sprawdziły.

      Usuń
  12. Jutro musze isc do drogerii bo koncowke szamponu mam...dzieki Tobie wybor mam z glowy:)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze tych produktów nie miałam, chętnie chcę je poznać! :) Zwrócę na nie uwagę przy zakupach :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje włosy uwielbiają olej z pestek moreli, więc używam go do olejowania moich kosmyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze używałam olejku arganowego, teraz wypróbuję z moreli.

      Usuń
  15. A mnie się zawsze wydawało, że olej na włosach to niezbyt dobre połączenie. Włosy farbuje, więc takich używam kosmetyków - do włosów farbowanych. Ale zapach z pewnością jest fajny 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od kondycji włosów i tego czy potrzebują nawilżenia, odżywienia czy dodania blasku... Nie każdy będzie zadowolony z efektów olejowania :) Ja natomiast wolę olejki od odżywek nawilżających.

      Usuń
  16. Od jakiegoś czasu chodzi za mną ta seria. Może się w końcu skuszę :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt. Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń