sobota, 14 stycznia 2023

Chłodzący żel Cool Relax oraz spray Cool Fresh na opuchnięte i zmęczone nogi - Acerin

Ulga dla zmęczonych nóg, odprężenie dla stóp.

Wiosna sprzyja aktywnemu spędzaniu czasu. Spacery, bieganie, siłownia... dodają energii po dniu spędzonym w pracy. Niestety często przyczyniają się do kontuzji czy zmęczenia. 
A jednym z tych problemów są zmęczone nogi i opuchnięte stopy, aby się z nim uporać 
warto bliżej przyjrzeć się marce Acerin która przynosi ulgę i odprężenie.


Żel skutecznie i szybko zmniejsza uczucie zmęczenia, napięcia i ciężkości nóg. 
Aktywne składniki zmniejszają obrzmienia przywracając stopom i nogom uczucie ulgi i odprężenia. 
Mentol przyjemnie chłodzi i odświeża.


Moja opinia:
Kosmetyk świetnie sprawdza się po ciężkim dniu w pracy bądź długich spacerach. 
Żel ma lekką i przyjemnie pachnącą konsystencję. Jest gęsty, szybko się wchłania i z łatwością rozsmarowuje się na skórze. Już po kilku minutach po nałożeniu odprężą skórę i przyjemnie chłodzi. 
Można go również zastosować na zmęczone stopy. Błyskawicznie odświeża i przynosi ulgę. 


Spray przynosi natychmiastową ulgę obrzmiałym i obolałym nogom. Unikalna kompozycja składników czynnych: hesperydyny, wyciągu z kasztanowca i arniki, zmniejsza obrzmienia i przynosi ulgę 
zmęczonym nogom. Mentol przyjemnie chłodzi, przywraca uczucie lekkości i świeżości.


Spray ma bardzo przyjemny zapach. Warto go wypróbować nie tylko dla odprężenia 
opuchniętych i zmęczonych stóp ale również dla odświeżenia i schłodzenia skóry w ciepłe dni. 
Preparat można stosować również na rajstopy kiedy nasze stopy są obolałe na spotkaniu bądź po kilku godzinach stania w pracy. Spray hamuje pocenie stóp i zapewnia ochronę przeciwbakteryjną. 
Opakowanie jest poręczne, zmieści się nawet w małej torebce w podróży w którą warto go zabrać. 

Zajrzyj na:

23 komentarze:

  1. Ja sie przekonalam,ze na spuchniete nogi najlepszy jest ruch i picie wody. Aczkolwiek przynzam ze tego zelu nigdy nie stosowalam wiec byc moze tez skutecznie dziala.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą to idealne kosmetyki na upalne lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować :) Polecę też mamie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam podobnego żelu. Teraz jakoś o tym zappmniałam i właśnie uświadomiłaś mi, że warto do tego wrócić, bo jak wspomniałaś bedzie to idealne rozwiązanie po pracy ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale spróbuję. Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam problemu ani z poceniem, ani z puchnięciem. Jednak kilka lat wstecz, gdy miałam stojąca pracę stosowałam różnych żeli chłodzących i faktycznie nie ma lepszej metody ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować, bo zwłaszcza latem mam problemy ze stopami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marki nie znam, ale chętnie wypróbuję jej produkty, może to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spędzasz dużo czasu na nogach na pewno przypadnie ci do gustu 🔆

      Usuń
  9. Ja mam właśnie teraz problem ale z kolanami. Kilka miesięcy zastoju robi swoje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia połączone z pielęgnacja z pewnością rozwiążą twój problem ☺

      Usuń
  10. Próbowałam żelu chłodzącego na bolące mięśnie, ale w celach przeciwbólowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. chłodzący żel to produkt dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post , zdecydowanie musze spróbować żelu :)

    OdpowiedzUsuń