sobota, 9 czerwca 2018

Żelowy lakier do paznokci 906 oraz top coat - poezja

Lakier pudrowy róż

Poezja na paznokciach! Żelowe lakiery mają wygodny pędzelek, który 
bardzo subtelne rozprowadza się lakier po paznokciach. Dodatkowo, pełna gama, przepięknych kolorów, to aspekty, które sprawiają, że przejść niewzruszenie obok lakierów poezja, po prostu się nie da! 
Warstwa TOP nałożona na lakier kolorowy, zapewnia trwałość nawet przez 2 tygodnie! 
Czy na pewno? 

Lakier do paznokci pudrowy róż

Lakier który miałam okazje wypróbować na swoich paznokciach to lakier z żelowym efektem 
kolor 906. Urzekł mnie landrynkowym i słodkim kolorem. Ma bardzo wygodny pędzelek,
który jest wystarczająco długi aby zużyć lakier do końca. Bardzo dobrze kryje płytkę.
Pełny kolor uzyskałam już po pierwszej, grubszej warstwie, co jest bardzo ważne aby uniknąć 
odprysków i rozmazania. Jedna warstwa wysycha w ciągu 20 minut. 

Top coat marki poezja

Top jest super dopełnieniem, nie robi smug i bezproblemowo rozprowadza się na płytce paznokcia. 
Lakier na moich dłoniach utrzymał się 5 dni, moim zdaniem to niezły wynik.
 Znacie markę poezja? Jeśli nie znajdziecie ją w drogerii Vica. 

7 komentarzy:

  1. chyba wcześniej o nich nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście poetycko wygląda ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, ale 20 minut wysychania, to nie do przejścia u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka w ogole mi nieznana, ale 5 dni no troszke średnio moim zdaniem :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, 20 min schnięcia warstwy lakieru to sporo jak dla takiego niecierpliwca jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale jednak te 20 minut może trochę odrzucić :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wolę te bardziej znane marki, chociaż nie ukrywam, że ostatnio zakupiłam najtańsze kolory z Aliekspres :) Wytrzymałość paznokci zależy natomiast od bazy. Na bazie z Semilaca chińskie lakiery trzymają się dwa tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń