niedziela, 3 czerwca 2018

Beżowe buty sportowe

Beżowe buty Malagon

Buty sportowe są bardzo uniwersalne dlatego pasują niemalże do każdej stylizacji. 
Niezależnie od pory roku i pogody. Latem stawiam na wygodę dlatego wybieram buty lekkie, 
z dobrej jakości materiału i w jasnych kolorach. Klasyczne modele są świetnym tłem 
i podkreśleniem stylizacji które nie tylko ładnie wyglądają ale również dają komfort stopom. 

Beżowe buty 39

Beż współgra z większością kolorów więc buty idealnie wpasują w stylizacjach do spódniczek, 
szortów czy jeansów. Na zdjęciu model Malagon marki Deezee.pl. 
Muszę przyznać że są bardzo wygodne i idealne na lato!
A wy jakie obuwie wybieracie tego lata na sportowo czy bardziej elegancko? 

14 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia😊 fajne buciki, w ciepłe dni nie będą nogi tak bardzo się pocić w takich bucikach 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentują! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowe buciki na lato :) a potem i jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogę się przemóc do jasnych butów...

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam podobne, jakieś 2 lata temu, ale wyjazdu w góry nie przetrwały:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są, ja ostatnio mam fazę na buty białe! Muszę koniecznie zakupić też w takim kolorze ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest naprawdę świetny :) podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne buciki, będą pasować do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty i cudowne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne buciki :)
    Latem wybieram i eleganckie i sportowe buty, wszystko zależy od stylizacji i okoliczności.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki w takim kolorze są zawsze świetną inwestycją, świetnie wydłużają nogi. Twoje bardzo mi się podobają. Żeby był śmiesznie, u mnie też dziś trochę o butach. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są :) Bardzo w moim guście, bo niby sportowe, ale też trochę eleganckie :) Fajnie muszą się prezentować na nogach. No i ten kolor ♥

    OdpowiedzUsuń