wtorek, 21 lutego 2017

Zimowy niezbędnik


Chodź do przywitania wiosny coraz bliżej to nadal zimowa pogoda i niskie temperatury nie sprzyjają spontanicznym spacerom i spędzaniu czasu na dworze. Jeśli ktoś tak jak ja jest zmarzluchem z pewnością spędza ten go w domu lub innych ciepłych pomieszczeniach :). Poniżej przedstawiam sposoby aby umilić sobie czas spędzany w domu w zimowe wieczory...

Dodające uroku i ciepła świeczki
Uwielbiam świeczki w zimowe wieczory. Dzięki nim wnętrze staje się przytulne i pełne blasku.
Świetnym pomysłem są świeczki zapachowe które unoszą zapach po całym mieszkaniu. Czasem dodaję do nich kilka kropel olejku eterycznego aby wzmocnić zapach. Warto również zaopatrzyć się w stylowy świecznik który pasuje do naszego wnętrza.

Idealne na zimne wieczory ciepłe koce
Dla wszystkich zmarzluchów to obowiązkowy element w domu. Umili czas przed telewizorem jak i ten spędzony na czytaniu książek lub słuchaniu muzyki :)

Ochrona dla skóry
Jeśli chodzi o kosmetyczny niezbędnik nie może u mnie zabraknąć:
Chusteczek do demakijażu Nivea : wieczorne oczyszczanie twarzy to niezbędny rytuał aby mieć czystą i promienną cerę. Są moim numerem 1 ponieważ skutecznie usuwają makijaż i są doskonale nasączone.
Blokera Ziaja: który idealnie blokuje pocenie i odświeża skórę nawet zimą.
Musu nawilżającego Nivea: kiedy moja skóra jest spierzchnięta i sucha mus doskonale oczyszcza skórę i dogłębnie ją nawilża. Przy czym jest bardzo lekki i delikatny!
Oleju kokosowego: który dogłębnie nawilża moją skórę ciała i twarzy.
Lakieru Bell: bo czerń króluje na moich paznokciach zimą.

Coś pysznego do picia
Oczywiście w zimowe wieczory nie może u mnie zabraknąć cappuccino i gorącej czekolady!

A jakie są wasze sposoby na umilenie sobie zimowego wieczoru w domu?

1 komentarz:

  1. Uwielbiam mus z nivea, również lubię świeczki, blokera nie znam ale szukam odpowiedniego dla mnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń