niedziela, 5 lutego 2017

Maska Kompres Moisture+ AQUA BOMB - Garnier


Nowość od Garnier inspirowana azjatyckimi trendami.
Widoczne efekty już po 15 minutach. Nie wymaga spłukiwania
Maska Kompres AQUA BOMB Super Nawilżenie do skóry odwodnionej to sposób na intensywne nawilżenie skóry - ekwiwalent tygodnia nawilżania w zaledwie 15 minut*. 
Skóra staje się pełna blasku i wygląda zdrowo.

Maska Kompres AQUA BOMB Super Nawilżenie dla skóry odwodnionej jest wzbogacona ekstraktem z granatu. Nawilża skórę i odpowiada na jej potrzeby, oferując efekt skutecznego nawodnienia, dodaje blasku, a drobne zmarszczki wydają się zredukowane.* Materiał ze 100% naturalnego włókna celulozowego idealnie dopasowuje się do kształtu twarzy. Maska jest odpowiednio wycięta, tak by pasować do wszystkich kształtów twarzy i pozwalać na maksymalne pokrycie całej skóry twarzy.


Maska jest bardzo wygodna w użyciu, dobrze przylega do twarzy. Daje przyjemne, chłodne uczucie. 
Jest bardzo dobrze nasączona dlatego dogłębnie odżywia skórę. Najlepiej stosować ją wieczorem, aby pozostałości kosmetyku wmasować w skórę i pozostawić je spokojnie do wyschnięcia. Maseczka ma piękny zapach i widocznie poprawiła wygląd mojej skóry, która po pierwszym użyciu jest gładka i odświeżona. Moja skóra jest normalna dlatego została bardzo dobrze nawilżona jednakże po użyciu maski pojawiło się na mojej twarzy kilka wyprysków, nie wiem czy poprzez zapchanie skóry składnikami czy z innego powodu... ale to mogę stwierdzić dopiero po dłuższym stosowaniu. Wstępnie polecam!



2 komentarze:

  1. zapomniałam o tej masce, muszę ją przetestować. Ale póki co to czytałam na blogach komentarze niezbyt przychylne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również czytałam o tym że po stosowaniu maski pojawiają się wypryski i niedoskonałości... moja cera jest normalna, u mnie maska się sprawdziła ;).

      Usuń