niedziela, 26 marca 2023

Odpowiednie nawadnianie organizmu z Aquaphor

Dzbanek filtrujący

Nasz organizm składa się w większości z wody w około 60%. Latem, w czasie upałów 
nieodpowiednie nawodnienie organizmu prowadzi do nadmiernego zmęczenia, wycieńczenia, 
bólów głowy, pogorszenia koncentracji czy senności. Aby tego uniknąć należy wypijać 
1,5-2 litry wody dziennie. Z pomocą przychodzi nam marka Aquaphor.

Dzbanek z wkładem filtrującym

Picie odpowiedniej ilości wody wzmacnia ciało, poprawia koncentrację i pracę mózgu oraz 
chroni narządy wewnętrzne. W czasie upałów utrzymuje odpowiednią temperaturę ciała 
i dotlenia cały organizm. Przy dużym wysiłku fizycznym czy po treningu nawadnianie jest niezbędne 
do prawidłowego funkcjonowania. 

Dzbanek Aquaphor Jasper przefiltrowuje 1.5 l wody przy jednym użyciu a jego wkłady 
znacznie zmniejszają  ilość najbardziej szkodliwych substancji znajdujących się w wodzie wodociągowej takich jak: twardość wody (kamień i żółty osad), rdza, piasek, szlam, chlor, chloroform i inne związki chloru organicznego, metale ciężkie: żelazo, ołów, rtęć, miedź; produkty ropopochodne oraz fenole.

Licznik zużycia filtra

Przefiltrowaną wodę możemy mieć zawsze przy sobie, zabrać ze sobą na spacer czy siłownie co pozwoli 
nie tylko zaoszczędzić pieniądze ale nawadniać organizm zawsze wtedy kiedy tego potrzebuje. 
Dzbanek Jasper świetnie sprawdzi się w każdym domu, dla osób starszych jaki i dla dzieci. 
Ten model posiada zwykłe filtry oczyszczające oraz z magnezem. 
Przefiltrowana woda jeszcze lepiej smakuje z dodatkiem ulubionych owoców, arbuza bądź malin. 

15 komentarzy:

  1. U Nas w domu wodę piję się tylko z takiego dzbanka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też piłem przez 4 miesiące wodę z kranu. Opłaca się, ale jednak coś jest w piciu wody mineralnej. Niby tych minerałów dużo nie ma, ale człowiek się znacznie zdrowiej czuje. Tylko0, że no... nie jest to raczej wystarczający powód. Jak tylko kupię sobie kolejny dzbanek z filtrem to znowu przerzucę się na kranówkę.

      Usuń
  2. Od dawna miałam w planach kupić dzbanek z filtrem..ale jakoś tak zeszło,że w końcu do dziś dnia nie kupiłam.
    Kupuję za to wodę muszyniankę i pijemy w domu

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzbanek z filtren juz mam od kilku lat. Nie wyobrazam sobie innej opcji. I nie kupuje juz wody butelkowanej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie korzystam z dzbanka, ale przyznam, że zaczynam się nad nim zastanawiać. Na razie piję zwykłą wodę źródlaną. Na szczęście nie mam problemów z piciem dużej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzbanek w rodzinie to rytuał i to nie tylko do bezpośredniego spożywania, ale też do czajnika. Naprawdę super sprawa, nie mam już problemów z odkamienianiem go ;-) słowo dla niezdecydowanych: nie ma się co zastanawiać! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje teraz kiedy na dworze robi się coraz cieplej, a temperatury sięgają często tych tropikalnych warto dbać o dobre nawodnienie! Taki dzbaneczek z pewnością mega by mi się przydał, bo w upalne dni uwielbiam napić się wody z cytryną!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja piję bardzo dużo wody ale butelkowanej, chyba najwyższy czas zaopatrzyć się w taki dzbanek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wciąż próbuję się przekonać do picia wody, tym bardziej, że tak pozytywnie wpływa na nasz organizm, ale cóż... ciężko jest. W ogóle mi nie smakuję:(
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w domu przez długi czas używano takiego dzbanka. Był on hitem bo nie trzeba było kupować wody mineralnej, wystarczyło przefiltrować tą z kranu, ale jednak nie do końca jest to takie kolorowe. Już nie raz spotkałam się z opinią, że kranówka jest dużo lepsza do picia, bo zawiera minerały, a filtry w takich czajnikach całkowicie ją destylują. Osobiście nie wiem co gorsze, dlatego wróciłam do wody mineralnej, a z czajnika korzystam tylko wtedy, kiedy chcę przefiltrować wodę do zagotowania w czajniku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moja mase ciała doczytałam że musze wypić dziennie 7 szklanek wody:) cztery są jeszcze spoko, później jest już mocno.pod gorke

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki dzbanek i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Korzystałem z podobnego rozwiązania. Jednak (chyba z lenistwa) kupujemy wodę w butelkach (na zgrzewki). Woda to jednak podstawa, a dodatkowo pijemy soki warzywne i warzywno-owocowe. Są super dopełnieniem zrównoważonej diety!
    Woytech z poradnikowo.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też używam choć innej firmy. Nie wyobrażam sobie życia bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post. Oby tak dalej i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń