poniedziałek, 7 maja 2018

Szampon przeciwłupieżowy castille i odżywka hydro repairing - Beaver


W upalne i słoneczne dni nasze włosy potrzebują odpowiedniego oczyszczenia i odbudowy.
Wysoka temperatura wysusza włosy odbierając im blask a skóra głowy wytwarza więcej sebum i natłuszcza je od nasady. W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam mój idealny zestaw na lato. Szampon przeciwłupieżowy Castille Anti-Dandruff  oraz odżywkę Hydro Repairing marki Beaver.

Szampon przeciwłupieżowy oszyszczający skórę głowy Castille marki Beaver

Szampon Delikatnie myje włosy i skórę głowy, oczyszcza mieszki włosowe, przywraca witalność włosów i skóry głowy. Dokładnie oczyszcza i usuwa pozostałości po zabiegach chemicznych oraz odblokowuje mieszki włosowe. Odżywia włosy i mieszki włosowe oraz wzmacnia cebulki. Potrójna masa cząsteczkowa wydobywana z wyciągów roślinnych bogata jest w proteiny hydrolizowane występujące w 18-tu odmianach aminokwasów. Masa ta przenika do naskórka, warstwy korowej włosa oraz rdzenia włosa, odbudowując zniszczony łańcuch wiązań i umożliwiając całkowite wchłanianie składników do wnętrza włosa. Poziom pH oferowanych produktów mieści się w przedziale od 4,5 do 6,5 i jest bliskie naturalnemu pH skóry, co z pewnością zapewni równowagę skóry głowy oraz zadba o zdrowie włosów. 

Sposób użycia:
Nanieść na wilgotne włosy, wmasować i dokładnie spłukać. 

Moim zdaniem...
Szampon bardzo dobrze się pieni, oczyszcza nie tylko włosy ale również skórę głowy. 
Po dwóch myciach dokładnie usuwa istniejący łupież. Ma bardzo przyjemny i świeży zapach. 
Pomimo małej buteleczki jest bardzo wydajny.

Odżywka odbudowyjąca Hydro Nutritive Repairing marki Beaver

Odżywka zapobiega rozdwajaniu włosów. Stymuluje wzrost włosów
oraz działa odbudowująco i regenerująco na strukturę włosa.

Sposób użycia
Stosować codzienne po umyciu włosów szamponem.
Rozłożyć równomiernie na mokre włosy i masować przez chwilę, spłukiwać ciepłą wodą.

Moim zdaniem...
Odżywka jest jedną z lepszych które miałam okazję nakładać na swoje włosy.
Po użyciu długie włosy stają się sypkie, błyszczące i odbudowane. Bardzo dobrze się rozczesują i nie plączą. Rozdwojone końcówki stają się mniej widoczne. Kosmetyk świetnie nawilża i pielęgnuje.

Zajrzyj na: 

15 komentarzy:

  1. Moim zdaniem na rozdwojone końcówki pomagają jedynie nożyczki. Nie da się "skleić" końcówek :p A jeżeli pomaga na wzrost włosów to może się skuszę :)
    A z łupieżem na szczęście nie mam problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej marce i produktach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej marce, ale ma bardzo ciekawe produkty :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos nowego, pierwszy raz spotykam się z takimi produktam. Ale mysle ze warto je sprawdzic - co do końcówek jedynie nżyczki są dobrym lekarstwem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami, ale muszę przyznać, że mnie zaciekawiły :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie go wypróbuję ,bo czasami mam problem . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam jedna odżywkę tej marki i czeka grzecznie na jakiś wyjazd bo jest w wersji miniaturowej :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic dziwnego, że Twoje włosy były super po tej odżywce. Ma ona pełno silikonów, które oblepiają włos i sprawiają wrażenie zdrowych włosów. Niestety, tylko wrażenie. Nic wartego uwagi. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat teraz nie mam problemow z łupieżem ale zapamiętam na przyszłość. Teraz szukam kremu do rak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o marce, teraz chętnie zwrócę na jej produkty uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam szamponów przeciwłupieżowych odkąd odkryłam, że przez nie szybciej spłukuje się farba. Na szczęście nie mam problemów z łupieżem, ale dobra odżywka by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie szukam jakiegoś dobrego szamponu. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale chętnie przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń