czwartek, 5 kwietnia 2018

pasta 3w1 do mycia twarzy Carbo Detox Biały Węgiel - Bielenda


Pasta do mycia twarzy o działaniu detoksykującym szybko i skutecznie oczyszcza i odświeża cerę mieszaną, tłustą, również wrażliwą. Innowacyjna formuła Biały Węgiel oparta na autorskim, laboratoryjnym połączeniu węgla farmaceutycznego, sproszkowanego diamentu i białej glinki usuwa toksyny ze skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków, ładnie matuje cerę.


Preparat można używać jako:
pastę oczyszczającą
peeling
maseczkę ściągającą pory.


Węgiel farmaceutyczny dzięki silnym właściwościom absorbującym posiada zdolność głębokiego oczyszczania skóry. Działa jak magnes: przyciąga i wchłania toksyny, martwy naskórek, nadmiar sebum oraz inne zanieczyszczenia z powierzchni oraz głębszych warstw skóry. Skutecznie oczyszcza zapchane pory, wyrównuje koloryt skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków. Sproszkowany diament regeneruje, wygładza i rozświetla skórę, poprawia jej sprężystość. Glinka biała doskonale oczyszcza i złuszcza naskórek, zwęża pory. Rewitalizuje, odżywia i wygładza skórę, wpływa kojąco na cerę wrażliwą.


Moim zdaniem:

Pasta ma bardzo przyjemny zapach i delikatną konsystencję z wyczuwalnymi drobinkami. 
Delikatnie myję skórę, oczyszcza i wygładza. Odświeża i przygotowuję skórę do kolejnego etapu.

Peeling złuszcza naskórek, odblokowuje pory. Nadaje cerze blasku, ujednolica koloryt i ujędrnia. Z czasem kosmetyk staje się bardziej płynny dlatego nakładanie peelingu wymaga wprawy. 

Maseczka ściąga pory, matuje i zapewnia głębokie oczyszczenie. Jej dużym plusem jest szybkość działania, już po 3 minutach nasza twarz staje się oczyszczona i promienna. Zmywając maseczkę drobinki złuszczają naskórek, pocierając wykonujemy delikatny peeling który bardzo dokładnie złuszcza skórę.

Duży plus za wielofunkcyjność. Pasta nie raz zastąpiła mi kilka kosmetyków i świetnie zadbała o moją cerę!

8 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad kupnem żelu do mycia twarzy z tej serii. kurczę, mogłam wziąć i jeszcze tą pastę też :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie "wielofunkcyjne" kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam tego produktu, a moje doswiadczenia z węglem kosmetycznym kończą się na czarnej maseczce, która na mnie nie działa jakoś fenomenalnie... może coś źle robię? Mogłabyś polecić jakiś dobry produkt? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej polubiłam kosmetyki z białym węglem niż czarnym 😊 Może powinnaś je wypróbować.

      Usuń
  4. Super! Na pewno kupię :) Jaka cena tego produktu?

    OdpowiedzUsuń