wtorek, 23 maja 2017

Wspomienia w jednej książce... Saal Digital


Fotografie dają nam możliwość zatrzymania pięknych chwil i okazję do ich ciągłego powrotu... 
Choć wywoływanie zwykłych zdjęć staje się mniej popularne wciąż większość z Nas wybiera ich tradycyjną formę. Jednak nie musimy już wybierać wyłącznie pojedynczych zdjęć w różnych formatach. Z pomocą przychodzą nam różnorodne firmy które zachęcają do skorzystania z oferty:
 kalendarzy, foto-książek, kubków czy obrazów. Wybór jest ogromny.
Dziś przedstawię recenzję foto-książki Saal Digital!


Projekt
Samo projektowanie foto-książki jest bardzo przyjemne i proste, 
program jest dostępny do pobrania pod adresem :
http://www.saal-digital.pl/service/software-download/saal-design-software-20/windows/
Ja wybrałam foto-książkę w wymiarach 15x21 z 26 matowymi stronami wewnętrznymi.
Okładka: metaliczne złoto, bez watowania które jest z pewnością bardziej efektowne z standardowym kodem kreskowym. 


Produkt
Foto-książka jest wykonana bardzo starannie i solidnie. 
Przy projektowaniu mamy cały wachlarz opcji do wyboru np. jak umieścić własne fotografie na stronie
od małych zdjęć, nałożonych na siebie do rozciągniętych na całą stronę. 
Również możemy dodać napisy oraz daty.
Fotografie są bardzo wyraźne dzięki programowi który informuje nas o jakości zdjęć przy wklejaniu do projektu... co znacznie skraca czas projektowania.


Moim zdaniem...
Choć produkty Saal Digital nie należą do najtańszych muszę przyznać że są bardzo dobrej jakości.
Zdjęcia są wyraźne, strony grube pomimo wyboru wersji standardowej. 
Podoba mi się również wybór zdjęć które przy wyborze szablonów możemy powiększyć i zmniejszyć 
według własnego uznania. Jak i krótki termin realizacji oraz bardzo dobry kontakt z obsługą 
dzięki któremu szybko dostałam satysfakcjonujące odpowiedzi.
Jestem zadowolona z zakupu i z pewnością nie jest to moja ostatnia foto-książka i przygoda z Saal Digital!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz