sobota, 8 kwietnia 2017

Elseve Magiczna Moc Glinki maska, szampon, odżywka - L`Oreal


L’Oréal Paris stworzyło oczyszczającą linię produktów do pielęgnacji włosów na bazie glinki, która jest znana ze swoich właściwości oczyszczających i upiększających od tysięcy lat.
Elseve Magiczna Moc Glinki to gama trzech wyjątkowych produktów do pielęgnacji włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania się u nasady. Częste mycie może powodować, że ich końcówki staną się zbyt suche. Takie włosy potrzebują kosmetyków, które oczyszczą i nawilżą włosy bez obciążania ich. 
Tak właśnie działa gama Elseve Magiczna Moc Glinki. Włosy będą zachwycająco czyste, 
lekkie i nawilżone aż po same końce.


Pierwszym etapem oczyszczania z Elseve jest maska którą nakładamy na skórę głowy przed ich umyciem. Maska ta ma za zadanie oczyścić skórę oraz włosy u nasady z nadmiaru sebum oraz zanieczyszczeń. Kosmetyk ma gęstą i gładką konsystencję która nie plącze włosów. Sprawia że stają się czyste, lekkie i uniesione u nasady. Nie spływa po nałożeniu i z łatwością się ją spłukuje. 


Drugi etap to szampon, który ma ładny zapach i bardzo dobrze się pieni dzięki czemu pozwala usunąć ewentualne resztki po masce. Po umyciu czułam jak moje włosy i skóra głowy są odświeżone. Włosy stały się sypkie, gładkie i dobrze nawilżone... co dla niektórych może być wadą i sprawić wrażenie "oklapniętych" włosów u nasady. Ja jestem zadowolona bo lubię kiedy moje włosy są dobrze nawilżone. 


Trzeci etap to odżywka. Od dłuższego czasu borykam się z rozdwojonymi końcówkami z którymi radzę sobie regularnym podcinaniem. Odżywka nie spływa po nałożeniu i dobrze się spłukuje, włosy są gładkie i okiełznane. Nie plączą się i nie puszą.  Moje końcówki są bardzo wymagająca odżywka świetnie sobie poradziła z ich nawilżeniem i odnową.

Podsumowując moje długie włosy stały się odżywione i nabrały blasku. Pięknie pachną a skóra głowy jest oczyszczona. Choć odżywka nie nawilżyła moich suchych końcówek, pomógł mi w tym olej arganowy. Aby unieść włosy u nasady suszę je chłodnym powietrzem pochylając głowę w dół dzięki czemu moje włosy lepiej się układają i zyskują na objętości. Staram się również nie nakładać za dużo kosmetyków do stylizacji, które przyspieszają przetłuszczanie. Jestem zadowolona z efektów!

5 komentarzy:

  1. muszę kiedyś kupić te kosmetyki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kusi mnie ta seria, ale slyszalam ze ma slaby sklad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również słyszałam różnie opinie :) Ja jak na razie jestem zadowolona z tego zestawu.

      Usuń
  3. Ja również jestem zadowolona z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Zdrowe" szampony źle wpływają na moje rozjaśnione włosy, dlatego często sięgam po drogeryjne kosmetyki do mycia włosów. Ciekawi mnie szczególnie krok pierwszy, czyli maska. Z pewnością sprawdzę i u siebie.

    OdpowiedzUsuń